Fap

brevkassespørgsmål

Fap

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

Er det normalt at fap som 13 årige

Svar:

Hej med dig

Ja, det er fuldstændig normalt.

Mange begynder at onanere = fappe når de er på vej ind i puberteten. Nogle starter allere som 11-12 årige og andre bliver først rigtig nysgerrig på onani og sex som 14-15 årig.

Det er som sagt helt naturligt og helt okay. At fappe er en god måde at lære sin egen krop og sin lyst at kende på. Så hvis du har lyst til at prøve, eller du måske allerede er igang, og synes det er dejligt...så er det bare helt i orden.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål