fantasier om fyre fra klassen
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Jeg drømmer tit om at se mine klassekammerater (de mandlige) nøgne. Jeg syntes det er træls at blive tændt i omklædningsrummet og næsten glæde sig til at have idræt bare pga det. Jeg drømmer også om at onanere sammen med dem. Hvad skal jeg gøre? Være ligeglad, eller la pikken blive stiv og la tankerne rulle?

Svar:
Hej dreng, 17 år,
Det virker til at være et simpelt spørgsmål du har, men når man dykker ned i det dukker flere nuancer op.
Den umiddelbare tanke er at dine tanker er din privatsag, og havde det ikke omhandlet omklædningsrummet ville jeg lade den blive ved det.  Der er ikke nogen der tager skade af at du drømmer om at se dem nøgne.
Problemet er så bare at det er ret nemt at se på en mand, når han er opstemt, eller som du siger lade pikken blive stiv, og tankerne rulle. Og når det foregår et sted, hvor du er nøgen eller meget let påklædt, kan det også ses af andre. Hvorom jeg holder på dine tanker stadig er din privatsag, kan den kropslige reaktion godt være ubehagelig for de andre der er til stede. Derfor synes jeg du, af hensyn til dine omgivelser, skal holde tankerne på noget andet end nøgne mænd så længe du er i omklædningsrummet.
Jeg håber det var et brugbart svar, du er selvfølgelig altid velkommen til at vende tilbage hertil.
Med venlig hilsen
-Sune