Følger mig så klar

brevkassespørgsmål

Følger mig så klar

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej jeg er en dreng på 16 år og jeg har et problem jeg følger mig så klar til sex men har ingen kæreste og har aldrig haft en så jeg vil gerne vide hvordan man kan få sin lyst ned

Svar:

Hej dreng 16 år

Dejligt at du skriver ind til Cyberhus

Det er helt naturligt i din alder at opleve en stor seksuel lyst og være nysgerrig på det at have sex og jeg kan godt forstå at det er svært når du virkelig er så klar.

Lyst er naturligt og er en del af vores drift og selvom du ikke har haft nogen kæreste endnu, så behøver du ikke nedtone din lyst, men istedet nyd din lyst leg med dig selv, find ud af hvad du selv synes er dejligt når du rører ved dig selv forskellige steder på kroppen, brug gerne fantasier.

Jeg er ikke i tvivl om at du nok skal møde dig en pige og have sex en dag, men det skal også være med en du er glad for og en du føler dig tryg ved.

Venlig Hilsen

Sascha