Føler sig billig når jeg Onanere

brevkassespørgsmål

Føler sig billig når jeg Onanere

brevkassespørgsmål af
Den billige tøz
12 år
Oprettet 7 år 4 måneder siden

ja jeg føler mig rigtig billig når jeg onanere

Svar:

Hej med dig

Godt du skriver når du oplever sådan en følelse, som jeg kan forestille mig ikke er rar.

Jeg tror faktisk det er en følelse som mange kender til. Både piger og drenge kan let få en eller anden følelse af skam eller at være "forkert" når man onanerer.
Det har nok noget at gøre med at onani er en meget privat ting.

Men onani er på ingen måder forkert. Onani er en god og sund måde at lære sin krop og sin lyst at kende på. Så hvis du nyder at onanere synes jeg helt sikkert bare du skal fortsætte.

Det kan måske også hjælpe dig at vide at mere end 80 procent af alle danskere onanerer...så det er som sagt en helt naturlig ting.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål