Få hans opmærksomhed
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej! Jeg er en pige på 16 år, og jeg skal til fest om 14 dage. Jeg ved der kommer en rigtig sød fyr, som jeg godt kunne tænke mig at snakke med, og måske kysse lidt med, men hvordan kommer jeg i kontakt med ham, og hvordan skal jeg få hans opmærksomhed, så han er interreseret i mig. Og hvornår kan man se at han er interreseret i mig håber virkelig i kan hjælpe mig! :D På forhånd tak På forhånd tak!

Svar:
Hej med dig
Det lyder spændene og dejligt du er så vild i en fyr. Så jeg håber, at kunne hjælpe dig med og kunne komme i kontakt med ham.
Det er selvfølgelig forskelligt fra person til person, hvad der helt præcis virker. Men det vigtigste er, at han kan mærke og føle du er interesseret i ham. Det kan du gøre ved, at smile til ham, gå hen og spørge ham om nogle ting og ellers bare snakke om ting du lige kan komme på. Så burde han kunne mærke, du syntes om ham og så er det første skridt taget. Hvis det mærkes som om, han gør det samme ved dig, er det også et rigtig godt tegn men det kan godt være han i stedet bliver meget genert og ikke viser nogle tegn. Det er der ikke noget forkert ved, men du kan så prøve at tage ham i hånden, så kan det være han løser op.
Hvis ikke så tror jeg du er nødt til, at springe ud i det og tage chancen. Få snakket med ham om, at du syntes han er rigtig sød og gerne vil have noget kørende med ham, hvis han har lyst.
Du må have held og lykke med det og håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw