Er piger liderlige?

brevkassespørgsmål

Er piger liderlige?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 3 uger siden

Hej.

Jeg har undret mig over om piger også er liderige som drenge, og om de også vil have sex, eller gør det for drengems skyld.

Svar:

Hej med dig

Godt du skriver når du undrer dig over det her med sex.

Mennesker er selvfølgelig forskellige, og derfor kan man heller ikke sige at alle mennesker er lige meget interesseret i sex, eller bliver liderligere på samme måde.

Men i forhold til drenge og piger er der altså ikke den store forskel.

De fleste piger bliver liderligere, og er nysgerrige på sex, porno, onani og alt muligt andet omkring seksualitet...helt ligesom de fleste drenge gør.

Mange hilsner
Niels-Christian