Er min pik for tyk?

brevkassespørgsmål

Er min pik for tyk?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 13 år 2 dage siden

Hej, er det unormalt at min pik er 15 cm lang og 14 cm hele vejen rundt nede ved roden? - og hvor dan giver man en pige finger og slikker hende?

Svar:

Hey dreng

Det er skam ikke unormalt har have en pik på din størrelse. Den ligger lidt over gennemsnittet i tykkelse, men det er ikke noget at bekymre sig om. Alle er forskellige, nogle er længere, tykkere, tyndere, kortere. Din lyder til, at være helt normal :)

Hvordan man giver en pige finger; Nu er det at give finger ikke, altid det piger bedst kan lide, de fleste vil hellere, at man kæler ved klitoris. Klitoris er den lille "kugle" af hud der sidder øverst i fissen. Dvs. der hvor fissen starter. Den kan du kæle for, ved at køre din pege eller lange finger, i cirkler, eller op og ned over den. Hvis du tager din finger lidt længere ned mod "hullet," kan du mærke om hun er blevet våd. Hvis hun ikke er, må du kæle lidt mere. Hvis hun er, kan du forsigtigt, stikke din finger op, og køre den lidt frem og tilbage. Det handler selvfølgelig også meget om hvad pigen kan lide, så det er vigtigt, at du enten spørger hende om det er godt, eller lægger mærke til om hun kan lide det ene eller det andet.

Hvordan man slikker en pige; Her handler det lidt om det samme. Det er klitoris du skal koncentrere dig om. Du kan starte med at kysse hende, kysse hendes bryster, kysse hendes maven. Du arbejder dig stille og roligt ned af. Når du kommer til fissen, kan du starte med, at kysse og slikke lidt omkring den. Herefter begynder du at slikke selve klitoris, rundt om, op og ned, i toppen, og i bunden. Det er godt at variere lidt i hvordan du gør det. Igen er det en god idé, at spørge om det er godt, så hun kan forklare dig hvad der er bedst for hende, piger er nemlig meget forskellige, og kan lide det på mange forskellige måder.

Jeg håber at du kan bruge mit svar. Hvis du er i tvivl om hvor hvad sidder i fissen. Kan du se en beskrivelse her: http://da.wikipedia.org/wiki/Skede_(k%C3%B8nsorgan)

Mange hilsner

Mikkel :)