Er min pik normal & Vil købe og knalde kunstig tissekone
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Kære Brevkasse. Jeg er en dreng på 13 år og har onaneret i 3 år. Jeg har 3 problemer. 1) Når mine venner får stiv pik, så dækker deres forhud hele deres pikhoved. Min forhud trækker sig selv tilbage. Jeg ville gerne have at den ikke skal trække sig selv tilbage. Men den vil bare tilbage, helt selv. Jeg synes at det kunne være dejligt, for hvis jeg fx. er i skole og jeg får stiv pik i mine underbukser, så er det ikke så rart, fordi at pikhovedet er sådan et følsomt sted. Jeg er så mega træt af det! 2) Jeg har jo onaneret i 3 år, men jeg kunne godt tænke mig at knalde en fisse, men jeg er ikke gammel nok, så jeg tænkte at man måske kunne knalde en kunstig fisse. Jeg har prøvet et par metoder. Jeg har spurgt jer om det her før, men det hjalp mig ikke, for i svarede bare at jeg skulle kigge på et eller andet link som gik til Sexlinen.dk, eller bare sendte mig et link som sendte mig til et læserbrev som jeg selv har skrevet, så det hjælper ikke at give mig links til jeres hjemmeside (Cyberhus). Jeg har været inde og kigge på det, men der stod kun 1 trick, og det var at jeg kunne prøve at bruge en ananas som kunstig skede, men det er ikke noget for mig. Jeg har også prøvet at folde en pude/dyne og stikke min pik ind i folden, men puden vælter bare, men så prøvede jeg at sætte den fast, men det hjalp ikke. Jeg vil gerne knalde en kunstig fisse, men den skal blive stående selv, så jeg ikke behøver at bruge mine hænder til at få den til at stå op. Jeg kunne godt tænke mig at bruge mine kræfter på mig selv og ikke den kunstige fisse. Jeg har også fået råd på at gå ned i en sexbutik og købe den der, men jeg bor i Sønderborg, og der er der ingen sexbutik. Jeg har også fået råd på at købe en kunstig fisse via nettet, men da jeg ikke har kreditkort bliver det svært. 3) Hvis jeg skulle købe en kunstig fisse: Kan man så ikke bare få den sendt til Sønderborg Posthus, og så bare gå ned med penge og få dem til at sende mine penge til den sexshop (VIA NETTET) som jeg købte den kunstige fisse at, og bare bruge mine kontanter som betaling for varen? Håber at i vil hjælpe mig, og kan finde en løsning på mine 3 problemer omkring onani. Det vil være dejligt hvis den kunstige fisse kunne overholde mine krav. Hilsen en meget sex interesseret dreng på 13 år, og gerne vil udforske min krop og mit sexliv. P.S. Jeg synes at jeres Cyberhus er et fantastisk Online rådgivnings sted for børn og unge som har problemer, mangler nogen at snakke med eller bare keder sig der hjemme/ude og gerne vil Chatte med andre børn eller unge.

Svar:
Hej med dig!
Det er dejligt at høre, at du kan lide vores hjemmeside, det er altid skønt at høre!
Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig med dine 3 problemer omkring onani.
1). Jeg kan godt forstå, at det kan være lidt irriterende, at din forhud trækker sig tilbage - for som du skriver er pikhovedet et meget følsomt sted, som bliver lidt "ubeskyttet", når forhuden trækker sig tilbage. Desværre er der ikke rigtig noget, man kan gøre ved det. Alle peniser er forskellige og ser forskellige ud og "opfører" sig forskelligt når de bliver stive. At din forhud trækker sig tilbage, når din pik bliver stiv, er helt normalt og sådan er det for rigtig mange, så selvom det er lidt irriterende, at det sker, så er det helt normalt. Hvis du får stiv pik på et tidspunkt, hvor det er lidt generende, kan du evt. lige gå ud på toilettet og rette den lidt, så den ikke sidder alt for ubehageligt.
2). + 3). Jeg kan godt forstå, at du kan få lyst til at prøve, hvordan det er at knalde en fisse. Og det er også rigtigt, at man kan købe en kunstig fisse, men sådan en er et sex-legetøj, og man kan ikke købe sexlegetøj, før man er fyldt 18 år - hverken i butikker eller på internettet. De må simpelthen ikke sælge det til dig, når du er under 18 år. Derfor er du nødt til at finde andre metoder til at onanere, som kan tilfredsstille dig, indtil du bliver gammel nok. Og her er du simpelthen nødt til at prøve dig frem for at finde ud af, hvad du kan lide - noget virker for nogen og noget andet virker for andre.
Jeg kan godt høre på dig, at du har prøvet mange forskellige ting,  og det er ærgeligt, at ingen af dem har hjulpet dig. Det du har gjort med en pude/dyne lyder ellers som en god ide - måske du kan bruge noget lidt hårdere, så det ikke vælter så nemt, for eksempel en sofa-hynde eller lignende.
Men ellers kan jeg desværre ikke give dig nogle nye råd, andet end det du allerede har hørt, så der er ikke andet for, end at du må prøve dig frem med forskellige ting - og det er kun fantasien, der sætter grænser.
Jeg håber du kan bruge mit svar og ønsker dig held og lykke med det hele.
Med venlig hilsen Janni