Er min pik for lille
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg er en dreng på 14 år. Min pik er ca 13 cm i slap tilstand og i stiv tilstand er den ca. 15 16 cm og i omkreds er den 6-7 cm er det en fin størrelse??

Svar:
Hej dreng, 14 år,
Vi springer lige ud i det, og siger øhh-bøhh... Sagen er den at alle udvikler sig i forskelligt tempo, og du er kun i begyndelsen af din udvikling. Derfor findes der ingen gennemsnitsstørrelser for 14 årige, men jeg kan fortælle dig lidt om fuldt udvoksede gennemsnitsstørrelser.
Du skal regne med at din pik er fuldt udvokset når du er i starten af tyverne. Til den tid er gennemsnitslængden på en stiv pik mellem 12 og 18 cm og gennemsnitsomkredsen mellem 8 og 12 cm. Man måler ikke på slappe pikke, fordi der ikke er nogen sammenhæng mellem størrelsen på den, når den er slap, og når den er stiv. Så taget i betragtning, at du kun er 14, er du godt med.
Jeg håber det kunne bruges... Ellers må du skrive igen.
Med Venlig Hilsen
-Sune