Er min pik lang nok til sex?.

brevkassespørgsmål

Er min pik lang nok til sex?.

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hejsa!. Jeg har tænkt over noget i lang tid. Har været sammen med min kæreste lidt over 2 måneder. Vi er begge to parate til sex, vi har snakket om det et par gange, Men er i tvivl om min pik er lang nok?. Jeg er omskåret og har fundet ud af det tager 1-3 Cm af den, Men i stiv tilstand er min pik 8 cm. Er det langt nok?, Går nemlig og tænker om hun overhoved får noget ud af at have sex med mig, da jeg tror hun nok ikke kommer til at mærke det. Har læst at deres skede tilpasser sig størrelsen, Men når den kun er 8 cm, kommer det hele jo ikke ind. Så ved ikke om den er lang nok?, Eller om den er for lille. Mvh Dreng på 14 :).

Svar:

Hej med dig dreng på 14

Det må da være en dejlig følelse, at i har lyst til hinanden og begge føler jer parate. Men jeg kan godt forstå du er i tvivl, for stort set alle drenge i din alder tænker på, om deres pik er lang nok.

Men heldigvis så tænker pigerne ikke så meget over længden, fordi der ikke skal speciel meget længde til, før de kan mærke den, faktisk kun omkring 5 cm og du har helt ret i, at skeden tilpasser sig pikkens størrelse.

Så jeg kan berolige dig med, den er lang nok, men det er faktisk ikke altid pikken, som er skyld i piger nyder sex mest. Det er ofte forspillet og rolige behagelig omgivelser, hvor man ligger og holder tæt om hinanden, kysser og opdager hinandens kroppe med f.eks. onani og kys ned langs kroppen på hinanden.

En sidste ting som kan hjælpe jer, til en fantastisk oplevelse, er hvis du snakker med hende om det. Så hun ved du er nervøs og hvad du er nervøs over. For det er meget vigtigt i begge slapper helt af og ikke er nervøse. Så i kan nyde det fuldt ud, begge to.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw