Er min penis tilpas for lille?

brevkassespørgsmål

Er min penis tilpas for lille?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Cyberhus, jeg skriver til jer fordi jeg godt ville vide om min penis er tilpas eller for lille.. Min pik måler cirka 6-7 cm i slap tilstand, og 12-13 cm i stiv tilstand, er det normalt for en dreng på min alder?

Svar:

Hej dreng 13 år

Tak for dit spørgsmål

Din penis er lige som den skal være i din alder, den er helt normal i størrelsen, men jeg synes ikke du skal fokusere så meget på størrelsen men istedet på at være glad og stolt af den som den er!

Mange Varme Hilsner

Sascha