Er min penis for lille?

brevkassespørgsmål

Er min penis for lille?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej, jeg er en dreng på 13 år. Jeg synes ikke min penis er stor nok. Den er kun 5cm i slap tilstand, og 9cm i stiv. Kan sagtens komme, og har hår overalt på min krop. Vil i ikke svare. please.

Svar:

Hej med dig..

Fint du skriver herind og jeg synes du skal læse det her svar fra Casper, som jeg synes svarer godt på dit spørgsmål og som du kan læse i svaret, så handler det primært om at du ikke er udvokset endnu.

Du kan også tjekke de to andre besvarelser der linkes til på brevkasseforsiden..

Venlig hilsen
Erroll