Er måske forelsket???
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Cyberhus:) jeg har lidt af et spørgsmål der er en pige på vores skole som jeg har været kærester med men jeg slog op med hende fordi hun var mig utro nu er der gået 1 og er halvt år og nu er jeg blevet vild med hende igen men tør ikke rigtig at spørge hende om vi skulle være kærester igen vi taler heller ikke så meget mere sammen men når hun kommer tæt på mig så for jeg den følelse af at jeg bare har løst til at spørge hende og ved heller ikke om hun kan lide mig??? Hjælp

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan læse, at du har forelsket dig i en kæreste som du for halvandet år var kæreste med og som var dig utro. Du valgte at gå fordi hun var dig utro og det kan jeg rigtigt godt forstå du gjorde. Det er en måde at du passer på dig selv og sætter grænser på. Nu er du helt vild med hende igen. Jeg kan godt forstå det kan være svært for dig at spørge hende om hun vil være kærester!
Måske vil det være en god ide, at du prøver at komme i kontakt med hende, for netop at finde ud af om hun om hun har lyst til at se dig igen. Prøv at find ud af om hun lægger mærke til dig, find ud af om du kan vinde hendes interesse igen. Der er selvfølgelig en chance for at du bliver afvist fordi hun huske at hun var dig utro og at du stoppede forholdet, men det er den risiko du må løbe hvis du vil i kontakt med hende igen.
Prøv at gøre dig klart hvad det er der gør at du har lyst til at se hende igen. Hvad er det helt konkret der gør at det er hende du vil se igen.
Jeg håber du kan bruge mit svar, og du er altid velkommen til at skrive igen.
Varme hilsner Mette.