er jeg ufølsom
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
hej cyberhus... hvis det kan lade sig gøre, håber jeg at en af drengene kan svare mig :) igennem de sidste 3år har jeg haft uforpligtende sex med den samme fyr når vi har været til de samme fester. vi taler slet ikke sammen i hverdagene eller noget kun til festerne... nu er det så sådan at vi har prøvet mange ting sammen til og med trekant med min bedste veninde, hvilket kan anbefales! har aldrig prøvet noget sjover! men af en eller anden mærkelig grund har vi ikke gjort så meget i at tilfredsstille mig oralt. men så her i sidste måned var vi så i gang igen og han "kom" så rigtig hurtigt, og skøn som han er, ville han sørger for at jeg også fik orgasme og begyndte at slikke mig, men men men det var den kedeligste omgang oralsex jeg nogensinde har fået og jeg var overhoved ik tændt mere og lå bare og tænkte på alt andet, så til sidst puffede jeg blidt til ham, kiggede ham venligt i øjende og sagde "du behøver ikke gøre mere for mig" godt nok lå vi i ske sammen bagefter og nussede hinanden i 4timer men vi har så ikke talt sammen siden og jeg er en skovl til at snakke følelser osv. men jeg er usikker på om han har opfangede at jeg ikke ligefrem syntes at han var god til det og måske er gået hen og blevet lidt usikker på sig selv. hvad skal jeg gøre? knus C

Svar:
Hej C, 19 år,
Når du nu spørger, kan du selvfølgelig få svar fra en dreng. Så håber jeg bare det kan hjælpe...
Jeg vil prøve at springe direkte ud i problemstillingen... Du skriver først og fremmest, at I kun taler sammen til fester, ikke ellers, så jeg antager at I har været til fest sammen siden da, for ellers er det vel ikke så mærkeligt at I ikke har talt sammen?
Jeg er lidt usikker på hvad du mener med at snakke følelser med fyren. For hvis det er uforpligtende sex, er der vel netop ikke så meget følelser indvoldveret. Jeg tror derimod, hvis du gerne vil, at I fortsætter, at du skal lægge an på ham næste gang, så slipper du for at snakke om noget der let bliver akavet, og viser at du stadig er interesseret. Så kan det være, hvis I skal igang med oralsex igen, at du skal guide ham lidt mere.
Jeg tror det er mit bedste svar lige nu, held og lykke med det... Er der noget du vil have uddybet, eller noget andet du har på hjerte, kan du altid skrive herind igen.
Med Venlig Hilsen
-Sune