Er jeg til drenge
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Brevkasse jeg er en dreng på 14 år der som mange andre onanere men i den seneste måned har jeg dog oplevet noget nyt jeg begynder at få sexuelle lyster når jeg rører omkring mit røvhul og pga nysgerighed har jeg.prøvet at putte.en finger op i og jeg nød det en smulle men dog alligevel jeg bliver ikke tændt af at se en dreng eller mand men meget tændt af piger jeg ser intet lyst til at røre andre af mit køn eller andet men nyder stadig at blive rørt i røvhullet har haft en kæreste før hvor vi har haft en smule sex så jeg vil bare høre om jeg er ved at blive Homo eller ej Hilsen Den Pigeglade Næsten Homo

Svar:
Hej med dig,
Det er helt fint, at du er nysgerrig og udforsker nogle nye ting, som du synes er dejlige :-)
Det kan nemlig være rigtig dejligt at røre ved sig selv omkring røvhullet og prøve at stikke en finger op, og det er du bestemt ikke den eneste dreng, der synes.
Man er meget følsom omkring og i røvhullet, og mange bliver tændt af det, så det er skam helt normalt. Jeg tror, at mange drenge bliver lidt usikre, når de synes det er dejligt, fordi de netop er bange for, at det betyder, at de er homoseksuelle. Det gør det slet ikke :-) Det er helt naturligt, at man synes det er dejligt, ligesom berøring andre følsomme steder på kroppen er dejligt. Du siger netop også, at du tænder på piger og ikke drenge, så det har ikke noget med at være homoseksuel at gøre :-)
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar,
Med Venlig Hilsen
Anne