Er jeg til drenge?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Cyberhus
Jeg har prøvet at stikke en finger op i numsen på mig selv når jeg onanere og jeg syns faktisk det er
rigtig dejlig og har prøvet at se gay porno og syns det er vildt frækt men tør ikke rigtig snakke med
nogle om det for syns det er lidt flovt jeg kan bare ikke finde ud af om jeg bedst kan lide drenge eller piger...

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå, hvorfor det kan være forvirrende at finde ud af hvilket køn, man er til.
Først og fremmest behøver du slet ikke at være flov over de her ting, du skriver! Du skal vide, at det er helt normalt at man i teenageårene eksperimenterer seksuelt med ting, for at finde ud af hvad man bedst kan lide.
Faktisk er det rigtig sejt og flot af dig, at du udforsker sexverdenen, så du lærer din krop bedre at kende.
At kunne lide at få en finger op i numsen betyder ikke nødvendigvis, at du er til drenge. Faktisk er der rigtig mange drenge og mænd som elsker at blive stimuleret omkring og i numsen.
Dette er fordi, at fyre har nogle meget følsomme punkter som sidder placeret et stykke oppe i endetarmsåbningen, og derfor kan det føles dejligt at blive rørt dér. Rigtig mange par både heteroseksuelle og homoseksuelle rører ved hinandens endetarmsåbninger under sex, fordi de synes, at det føles dejligt. Derfor er det altså helt normalt, at man som fyr kan lide at stikke en finger op i numsen, uanset hvilket køn man er til.
Det er rigtig fint, at du eksperimenterer med at se gay porno, men det er vigtigt at huske på at porno sagtens kan tænde én seksuelt uden at have noget at gøre med, hvad man tænder på i virkeligheden.
For at finde ud af om du er til drenge eller piger (eller måske begge køn?) kan det være en god ide at prøve tankerne af i virkeligheden.
Gå ud og find ud af hvordan det føles at kramme, kysse og nusse med både drenge og piger. Det kan faktisk være rigtig sjovt at eksperimentere med sig selv og finde ud af hvor ens egne grænser er.
Måske finder du ud af, at selvom du ser gay-porno, så er det mere dét at manden tager en anden, du tænder på, end det rent faktisk er to fyre der er sammen.
Det kan også være du finder ud af, at det ville være dejligt at være sammen med en anden dreng i virkeligheden eller en pige.
Det allerbedste ved vores seksualitet er, at vi hele tiden kan udforske den og prøve nye ting af, så længe du husker at mærke efter i dig selv, om du har lyst.
Til sidst vil jeg bare lige minde dig om at det altid er en god ide at have kondomer på sig. Selvom de ikke bruger kondomer i pornofilm, så er det den eneste form for beskyttelse, der beskytter mod kønssygdomme.
Derudover er det vigtigt at holde en god kropshygiejne, når man eksperimenterer med analsex.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Ha en dejlig jul.
Venlig hilsen Mette