er jeg for liderlig
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Cyberhus. Jeg er 13 Jeg vil hører hvorfor jeg hele tiden er så liderlig får tit stiv pik i klassen og derhjemme uden jeg tænker på noget. Og er det normalt min pik er 16 cm som stiv og omkredsen er 4-5 cm og som slap 9cm og hvis der er en pige der er frisk vil jeg altid ornenere cirka2 gange om dagen mvh simon håber i svaret hurtigt:-)

Svar:
Hej med dig Simon
Det du oplever er helt normalt, for stort set alle drenge i din alder, føler sig rigtig tit liderlig og kan få rejsning på når som helst.
Grunden til det er fordi, du er blevet teenager og din krop er begyndt, at producere hormoner. F.eks. det hormon der hedder testosteron, som er med til at gøre en liderlig og få rejsning på nu og da. Det du oplever med, at du onanere 2 gange om dagen når du møder en frisk pige, er heller ikke på nogen måde unormalt, det oplever stort set alle drenge, når de er teenagere.
Du behøver heller ikke bekymre dig om din pik er for lille, for gennemsnits længden på en fuldt udvokset penis, er 12 til 16 cm og omkredsen kan varigere rigtig meget. Så du har allerede en pik, der er i den høje ende af gennemsnittet. Men faktisk er din pik først færdig med og vokse når du er i starten af 20erne, så der er stadig masser af tid den kan udvikle sig endnu.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw