Er jeg ikke stram nok?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Kære Brevkasse. Jeg har en kæreste, og vi har snart været sammen i 2 år. Jeg elsker ham rigtig meget, og jeg er da ret sikker på at det er gengældt. Jeg tænder ham nemt, og han vil gerne have sex.. Men han stønner bare ikke så meget mere, og han tager rigtig lang tid om at komme..
Han vil helst gøre det bagfra, hvor jeg har samlet ben.. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er strammere dernede sådan.. Men altså, jeg mister bare fuldstændig min gnist, når jeg er bange for at jeg ikke tilfredsstiller ham? Jeg vil jo så gerne have han har det dejligt, men hvis jeg ikke er stram nok? Hvordan skal jeg så give ham tilfredsstilelse? Så altså, ligesom at der er en 'myte' om, at chokolade giver fastere bryster og bagdel.. Er der så noget mad man kan spise, eller noget creme eller et eller andet underligt man kan bruge, som gør at man bliver strammere?
Normalt plejer jeg at undgå at have sex, mere end 1 gang om ugen, fordi at jeg normalt trækker mig lidt sammen dernede, inden næste gang vi har sex. Men hvis han er liderlig 2 dage i træk, så når jeg jo ikke at trække mig sammen igen? Jeg har ikke haft en masse sexpartnere. Jeg har kun haft sex med 1 anden end ham, men jeg ved ikke om det er relevant?
Men jeg håber i kan hjælpe mig (: Tak (: Hilsen A q;

Svar:
Kære A.
Det er super godt at du er nysgerrig på når du registrere at noget ændrer sig og at du beder om hjælp.
Du skriver at han ikke stønner så meget mere, at han helst vil tage dig bagfra hvor du har samlede ben. Der kan være mange grunde til hvorfor han ikke stønner så meget mere; det kan være han er stresset, træt, optaget af noget andet, ked af det, eller usikker på dig. Det er også meget normalt at man ikke stønner så meget som i starten af jeres forhold, men det betyder ikke at han ikke nyder det, men når man er kærester i lang tid, så kan sex godt ændrer sig, og det er ok.
Du skriver, om du trækker dig sammen efter en uge og om du kan nå at trække dig sammen hvis han er liderlig 2 dage I træk. Sådan fungere din skede ikke og det behøver du ikke at være nervøs for.
Din skede er en muskel som bliver meget blodfyldt når du har lyst og at den trækker sig sammen med det samme, når I har dyrket sex. Du kan træne din bækkenbund med knibeøvelser, som vil hjælpe dig med at holde din bækkenbund sund og stram.
Jeg har dog på fornemmelsen at det handler om, at du får talt med din kæreste om de ting du går og tænker på. Derfor er mit råd til dig, at du taler med ham. Fortæl ham hvordan du har det, måske kan du bruge det du har skrevet i brevet her og mit svar i den snak.
Du er usikker på hvad han tænker og føler og det kan du kun få afklaret ved at tale med ham.
Med venllig hilsen
Mette Mach