ER JEG GRAVID!?

brevkassespørgsmål

ER JEG GRAVID!?

brevkassespørgsmål af
Lina
13 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

Jeg er en pige på 13 år, og er egentlig ved at gå godt ud af mit gode skind. Her den anden dag, var jeg sammen med min kæreste, som er en del ældre end mig. Vi rørte hinanden og kysset, og pludselig opdager vi at han er kommet. Det er kommet igennem mine bukser, og helt ind mod huden. Jeg skynder at tører det væk, men hvor stor chance er der for at jeg er gravid?

Svar:

Hej med dig

Det er ikke muligt at blive gravid ved at få sæd på huden.

Sæden skal op i skeden, og helt op til livmoderen, for at kunne befrugte et kvindens æg.

Så helt kort og meget præcist. Nej...du kan ikke være blevet gravid ud fra de oplysninger du fortæller.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål