Er jeg forkert og umoralsk?

brevkassespørgsmål

Er jeg forkert og umoralsk?

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Oprettet 7 år 2 uger siden

Jeg har ingen kæreste. Jeg er så i den situation, at der her hvor jeg bor er en meget sød håndværker. De laver en del i min ejendom, så jeg ser ham tit de næste måneder. Han har fortalt mig private ting og han er meget sød.

Men, han er også gift og har børn. Så jeg ved, at jeg ikke skal spørge ham ud. ( Hvilket jeg ville hvis han var single)

Problemet er, at jeg flirter med ham. Sådan meget meget stille og roligt. Jeg sagde, at han så godt ud, for det gør han og han træner.

Han er også sød og er sådan en fyr der tør sige, når han er ked af noget.

Jeg værdsætter hans fortrolighed.

Men jeg må også indrømme, at jeg fantaserer om ham. Om at ligge og kysse ham og røre inderligt ved ham, langsomt.

Er jeg forkert?

Han skal ind og lave noget hos mig om et par uger og det gør jo at jeg så skal se ham meget.

Jeg ser ikke godt ud og han er i en helt særlig liga, som en racehest

Men, er det forkert at give komplimenter? Er jeg forkert og uden morral, fordi jeg fantaserer om en gift mand?

Han giver mig håb, for han er så sød og god og jeg har ikke den store tiltro til fyre, efter en voldtægt

Er jeg forkert?

Svar:

Kære dig

Du er ikke forkert. Du er ikke uden moral. Du er et helt menneske, som har lyster, tanker, fantasier og behov. Og det er okay!

Når det så er sagt, så tænker jeg at når du nu ved at han er gift og har børn, så skal du nok ikke komme med konkrete tilbud til ham (f.eks. spørge om han vil med i seng med dig), da en afvisning kan gøre det hele lidt akavet mellem jer, og hvis han siger ja, så kan det betyde at du kommer til at gå rundt med dårlig samvittighed, selvom det er sjovt og dejligt lige når det sker. Men komplimenter må du gerne give! Det er altid dejligt at få et kompliment, og det gælder både for mænd og kvinder. Vi kan allesammen godt lide at føle os eftertragtede, og han er et voksent menneske som selv må sige fra hvis han føler at det er for meget. Så så længe du ikke begynder at tage ham på røven eller komme med perverse bemærkninger, så er det helt fint. Det eksempel du nævner med at han ser godt ud og lidt uskyldig flirt, var helt fint.

Det virker også til at I har en god forbindelse, og det er altid fedt at finde et menneske som man kan være tryg med, særligt når man, som dig, har været udsat for en voldtægt. En voldtægt vil ofte betyde at man mister rigtig meget tillid til andre mennesker, og den tillid kan være rigtig svær at bygge op igen. Hvis han hjælper med det, så er det kun godt. Jeg tænker også bare at du skal passe på med om du lægger mere i det end han mener, men det lyder til at I begge to deler personlige ting, og igen, så er det rigtig godt når man finder nogen man kan snakke med. Hvis du begynder at mærke nogle signaler fra ham, hvor du bliver i tvivl om hvad han vil, så vil jeg anbefale dig at være ærlig og italesætte det. Og som allerede sagt, så er I begge to voksne mennesker , og det er kun ham som er ansvarlig for hans liv. Ligesom at du er ansvarlig for dit liv.

Så kort sagt, du er ikke forkert eller umoralsk. Du er et menneske. Og ærlig talt, så lyder han virkelig som sådan en fyr som de fleste kvinder ville fantasere om. Nyd det!

Kærlig Hilsen

Signe