er jeg eller ik
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej folkens jeg har lige et hurtigt spørgsmål her kommer det : jeg har en vininde og vi er bedste venner mig og hende er nogen gange lidt perverse hvor vi kommer ind på perverse emner og snakker om alt det der men nogen gange når vi er sammen eller noget så går vi perverse ting f.k.s vi legede en leg hvor vi var 3 mig hende og en anden en den anden en vælgede en sang og mig og min vinende vi skulle så lave musik videoen til den sang og det gjorde vi så men så lige pludslig for sjov lavede jeg bevægelser som om jeg bagbollede hende og hun gjorde igen og vi havde det sjovt vi stak tungerne ud og lades som om vi snavede når ja mit spørgsmål går ud på at jeg er usikker om jeg kan lide piger kan i hjælpe mig med noget tegn på at man kan eller noget for jeg kan virkelig ikke selv finde ud af om jeg er kærlighilsen nickie

Svar:
Hej med dig Nickie
Det er rigtig godt du skriver herind, nu når du er i tvivl om hvilket køn du er til. Det kan jo være jeg kan være med til, at få din usikkerhed dæmpet lidt.
Faktisk så er det helt normal når man er teenager, at være i tvivl om hvilket køn man er til. Der er rigtig mange piger, der prøver noget lignende det du har oplevet med din veninde og det er meget normalt mange også godt blive i tvivl om, det så vil sige de er til piger. Men når man er ung, er sådan nogle nye ting spændene, så man får lyst til og afprøve ting som at kysse, eller måske endda gøre som om man boller, eller mange andre lignende ting.
Det behøver ikke betyder man er til piger. For de fleste er det først når de bliver ældre at de finder ud af hvad det er de tænder på seksuelt.  F.eks. hvis du finder en dreng du forelsker dig i, fordi han er så dejlig. Eller hvis det viser sig, det kun er en speciel pige, du virkelig elsker. Før da tror jeg ikke du kan finde ud af hvilket køn du er til, for det kommer an på hvad du selv føler.
Jeg håber du kan bruge mit svar
Med venlig hilsen Paw