Er jeg bøsse?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej! Jeg syntes det er lidt svært at offentligøre dette. Jeg er en dreng på 15 år, snart 16. Jeg var ikke for så langtid siden, hjemme hos min fætter. Han holdte noget drenge aften. Da vi skulle til at sove var der ikke så meget plads i værelset, vi var 5 drenge, så jeg sagde jeg godt kunne sove inde i gæsteværelset, og det samme sagde ANONYM som er samme alder som mig.. Da vi kom ind, og jeg tog mit tøj af, og beholdte underhylerne på, begyndte han at tage på mig. Jeg syntes det var virkelig rart, men jeg var jo på en måde kun til piger? Vi fortsatte og til sidste begyndte han at give mig den i numsen, og han kom i mig. Er det et tegn på jeg er bøsse, fordi jeg er har været sammen med en fyr?

Svar:
Hej dreng 15 år
Tak for dit spørgsmål, det er rigtig dejligt at du skriver ind til os.
Jeg kan godt forstå at du bliver forvirret, men først vil jeg sige til dig at du behøver ikke være bøsse fordi du har været sammen med en fyr.
Du er i en alder hvor din krop udvikler sig fra barn til voksen, der sker mange hormon- forandringer som kan være med til at forvirre i forhold til ens seksualitet, det er helt naturligt at blive nysgerrig og på den måde finde ud af hvad man kan lide og ikke lide.
Jeg synes ikke du skal bruge kræfter på at tænke om du måske er til drenge, piger eller begge dele, det er i og for sig lige gyldigt, det vigtigste er at du er glad og går efter det du har lyst til.
Venlig Hilsen
Sascha