Er jeg biseksuel?

brevkassespørgsmål

Er jeg biseksuel?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej brevkassen

Jeg har et spørgsmål som jeg meget gerne ville have svar på.

Jeg er helt overbevist om, at jeg er til drenge. Jeg kigger meget på dem, og tænder også på fyre.

 Men nok om det.

Når jeg onanere tænker jeg også tit på piger, og det synes jeg er ret mærkeligt når jeg udentvivl er til drenge. jeg tænker på at jeg har sex med en pige ( ikke nogle bestemt ) og jeg tænker på at slikke dem osv..

Er det meget normalt?

Jeg får ret mærkelige tanker både om piger og drene, når jeg onanere. men så snart jeg er færdg, synes jeg det er klamt, de tanker som jeg har. jeg får også meget lyst til sex. men bagefter er jeg helt anderledes... jeg er overhoved ikke klar til sex. jeg synes det er alt fortidlig...

pleace hjælp mig.

knus mig...

Svar:

Hej med dig.

Det er fint, du skriver herind, når du har et spørgsmål, som du ønsker at få svar på.
Jeg kan godt forstå, du tænker over, om det er normalt, at dine tanker opstår, og at du er lidt i tvivl om de blandede følelser, som du oplever under og efter onani.

Jeg vil starte med at fortælle dig, at det er helt normalt både at tænde på piger og fyre og måske endda være lidt i tvivl om sin seksualitet. Faktisk kommer de fleste unge igennem en periode, hvor de bliver usikre på, om de er til piger, drenge eller begge dele. Derfor kan jeg også berolige dig med, at det på alle måder er helt normalt, at du kommer til at tænke på piger, selvom du er sikker på, du er til drenge. Om du er biseksuel er svært at svare på, da det er noget, du langsomt skal erfare og finde ud af med tiden. Lige nu er du meget ung og stadig ved at finde ud af, hvem du er, og hvad du kan lide. Med tiden skal det nok blive mere klart for dig, hvad du er til. Jeg vil råde dig til at forsøge at slappe af og følge din krops lyster. Forsøg at accepter, hvad din krop og dine tanker tænder på og vær ikke bange for at forfølge det. Kun ved at forfølge det kan du gøre dig nogle erfaringer og blive klogere på, hvad du kan lide. Det er helt okay at få lyst til sex, selvom man ikke er klar til det. At have lyst og onanere er nogle meget naturlige steps på vejen til at blive klar til engang at skulle have rigtig sex, så vær ikke bange for din lyst og efterlev den alt, hvad du kan gennem onani.

Der er mange mennesker, som prøver at være sammen med både drenge og piger, og som herudfra finder frem til, hvad de er mest til. Det er en naturlig forvirring at have, og det kan tage flere år at finde frem til et endeligt svar. Det er vigtigt at huske på, at man ikke skal skynde sig at finde ud af det, da man ikke skal tvinge sin krop til at tage nogle beslutninger, den ikke er klar til. Giv det derfor god tid og lad din krop give dig svaret med tiden.

Kh. Matilde