er jeg?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
jeg er hetero, og har været sikker på det i lang tid, men mit problem er jeg tænder på mande sex, og har selv haft lyst til det, men jeg ved også hvis jeg fik muligheden ville vjeg sige nej. hvad er der galt med mig? er biseksuel eller?

Svar:
Hej med dig.
Godt du skriver og deler dine tanker med os, det er ikke rart, at gå med selv.
Der er ikke noget galt med dig!
Du er teenager og dine hormoner ræser rundt i dit blod. Det er helt normalt, at drenge tænder på mande sex. Du er ved at udvikle din seksualitet og der kan sagtens ligge varme følelser og lyst til samme køn uden at du behøver at være bi- eller homoseksuel.
Det er rigtig fint at være nysgerrig på din egen seksualitet og hvis du mærke en lyst til at være fysisk sammen med en anden fyr, så er det også ok.
Venlig hilsen Mette