Er hans ... for stor eller er jeg for stram ?

brevkassespørgsmål

Er hans ... for stor eller er jeg for stram ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Halløj ! Jeg og min jævnaldrende kæreste var intil for nylig jomfruer. Den første gang forløb stille og rolig - bortset fra, at han havde problemer med at trænge ind i mig. Det gjorde simpelthen for ondt. Smerterne var ikke som menstruationssmerter, men mere som niven. Jeg fortalte ham at det ikke var behageligt for mig, hvilket han forstod. For at redde den store begivenhed lavede vi lidt research på nettet ved at søge på 'for stram' på Google. Vi fandt frem til en side, hvor vi blev rådet til at pigen (mig) skulle tage dybe vejrtrækninger, og han skulle trænge ind, når jeg pustede ud, da jeg ville løsne op for mine uvillige spændninger i underlivet. Det gik faktisk okay. Hans 'tisser' var halvvejs oppe i mig, og det gjorde ikke så ondt som før. De følgende to gange var det okay, men igen ikke uden smerter. I missionærstillingen gjorde det ondt. Tænkte på om jeg generelt var anspændt den dag? Han foreslog at jeg kunne ride ham, hvilket jeg ville prøve - det kunne jo være sjovt :) - Jeg bad ham om at overlade det til mig, så jeg ligesom fik kontrol over situationen. Det forløb fint! - Igen halvvejs. Men ingen smerter. Altså .. Siden han ikke kan trænge helt ind i mig, skyldes det at den er for stor ? Det lyder besynderligt, eftersom jeg engang skal være i stand til at føde et barn, men er der sandsynlighed for det ? Hans 'tisser' ligger nogle centimeter over gennemsnittet (ca. 13 ca.), så den er jo så normal den kan blive. Tykkelsen er heller ikke til at klage over. Når jeg kæler for mig selv bruger jeg 1-2 fingre. 3 meget sjældent. Min kæreste bruger 1 finger, for 2 er i overkanten. Der begynder den nivende følelse at trænge sig på.. Jeg vil kunne nyde at få finger og sex uden at skulle tænke på vejrtrækninger... Jeg er fortvivlet. Perioderne mellem sexakterne har været: 1.-2. gang: en nat 2.-3. gang: en uge Kan det ha' nogen betydning ? Knus mig.. Ps. Glædelig jul & godt nytår.

Svar:

Hejsa

Tak for dit brev.

Når man har sex for første gang og drengen trænger ind i skeden, vil det stort set altid nive og svide. På nogen gør det meget ondt, andre mærker ikke den samme smerte.

Det er som I selv har læst jer til, en god ide at bruge vejrtrækningen. Desuden er det væsentligt at du er våd, så der ikke er modstand når han trænger ind i dig. Brug spyt eller glidecreme, så det glider når din kæreste bruger fingeren. Lad ham “lege” med indgangen til skeden, her stimmulerer han dig til at åbne dig. Du skal fortælle ham hvordan det  føles. Hvis I bruger noget tid på at du bliver liderlig, så slapper du mere af og han giver sig god tid når han trænger ind i dig- det vil pirre dig.

Du er ikke for lille og, din kærestes “tisser” er ikke for stor. Skeden er eftergivelig og former sig efter “tisseren”. Så her må I eksperimenter med forskellige stillinger, som er bedst for jer. Som du selv skriver skal der kunne komme et barn ud!. Nogle gange kan livmoderhalsen være øm, og det kan gøre ondt hvis/ når han rammer den.

Det er rigtigt dejligt at høre I er åbne over for hinanden og fortæller hvad i mærker.

Antallet af hvor mange gange I har sex kan godt have lidt betydning for om det er ømt, men samtidig med man dyrker sex er kroppen indrettet til at frigive sin egen smertestillende stoffer.

Jeg håber I kan bruge svaret, ellers er I velkomne til at skrive igen.

God jul og godt nytår

Mette