Er forelsket i en pige
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er 13 år gammel, og går i 6 klasse. Og der er denne pige fra 7 klasse som bare er så smuk og sød, og jeg snakker ikk så meget med hende. Og jeg tror ikke en gang at hun kan lide mig, eller faktis er jeg meget i tvivl. Men sagen er hvad skal jeg gøre for at få hende???

Svar:
Hej dreng 13 år
Forelskelse er en dejlig følelse, men den kan også til tider være ligeså forvirrende, det er altid lidt svært når man synes rigtig godt om en, men ikke har en ide om hvordan den anden har det, det kan kræve lidt mod at tage det første skridt, men hvis du vil kende svaret, så er du nok nød til at tage skridtet.
• Skriv en sms til hende, eller send en besked gennem facebook, du kan også bruge chatten på facebook. (Hvis ikke i er venner, så send en anmodning)
• Spørg om hun har lyst til at ses efter skole og her kan du så bringe på banen at du synes hun er rigtig sød, men pas på med ikke at virke for direkte med det samme, kan være en god ide at ses et par gange inden du bringer på banen at du synes rigtig godt om hende.
Hvis ikke hun har det på samme måde, så skal du vide at følelsen ligeså hurtigt kan forsvinde som den kom og pludselig opdager du måske en anden pige som pludselig er mere spændende.
Venlig Hilsen
Sascha