Er det sæd?

brevkassespørgsmål

Er det sæd?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 1 uge siden

Drengen, 13 år Hejsa! jeg sad lige og så porno og hev lidt i banditten, og så kommer der sådan noget slimmet lidt gult noget ud.. det er meget klistret.. jeg har ikke prøvet og få udløsning men ville lige høre om det kunne være sæd? Hilsen Drengen, 13 år

Svar:

Hej med dig..

Jeps, det lyder til at det er sæd og sæd kan variere lidt i konsistens. Sommetider lidt tykt, lidt gult, andre gange lidt tyndere og mere hvidt eller gennemsigtigt. Og så er det altid lidt slimet, eller klistret.

Så ja, det lyder helt normalt..:)

Venlig hilsen
Erroll