Er det normalt, at min pik ikke kan blive stiv til fest?

brevkassespørgsmål

Er det normalt, at min pik ikke kan blive stiv til fest?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhuset.

jeg skriver her fordi jeg havde et problem i går til en fest. der var en pige som skulle til at give mig et Bülow job, men min pik kunne bare ikke blive stiv. Syntes det var mega pinligt! Jeg havde drukket en del og røget en del, så jeg ved ikke om det kan have noget med det at gøre? Vi var også udenfor da det skete, hvor det var meget koldt. Jeg bare virkelig bange for om der er noget i vejen med mig, for jeg prøvede hele aften i går, efter episoden at få stiv pik, men det lykkedes ik. Og prøvede igen i dag. Hvor det heller ikke virkede. jeg ved ikke helt om det var præsentations angst eller noget andet...

Det var også mit første blowjob dem aften.

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, du synes, det er pinligt, men du skal vide, at du ikke er den eneste, der har oplevet det. Mange drenge oplever på et tidspunkt at have problemer med at få stiv pik, og det er ganske normalt, så jeg tror bestemt ikke, der er noget galt med dig.

Du nævner selv, at du havde drukket en del, og det er rigtigt, at det godt kan gøre, at det bliver sværere at få rejsning. Alkohol påvirker nemlig kroppen og dens funktioner, herunder også pikken. Nogle oplever derfor, at de ikke kan få rejsning, mens andre oplever, at de ikke kan komme, når de har drukket, hvorimod alkohol for andre virker helt modsat. Dette er der ikke så meget at gøre ved, da man ikke selv kan styre, hvordan kroppen reagerer på alkohol. Måske er det kun noget, du kommer til at opleve denne ene gang, eller måske er det bare sådan, din pik reagerer på alkohol. Derfor kunne det være en god ide at drikke lidt mindre en anden gang, hvis du har planer om at være seksuelt sammen med en pige, men det er selvfølgelig ikke altid let at planlægge. Ellers, hvis du møder en sød pige til en fest, hvor du har drukket en del, kan I måske vente med det seksuelle til en dag, hvor du ikke har drukket, så du ikke igen oplever, at pikken ikke vil blive stiv.

Du nævner også, at I var udenfor, da det skete. Her har du også ret i, at vejret og kulden måske kunne have indflydelse på det, da mange oplever, at deres pik bliver mindre i koldt vejr, og at de derfor kan have svært ved at få rejsning.

Du skriver, at du efterfølgende har prøvet at få stiv pik, men at det ikke har lykkedes. Det kunne måske være, fordi du psykisk er blevet påvirket af oplevelsen, og derfor ubevidst tænker på det, når du prøver. Du er måske nervøs for, at det skal ske igen, og frygten for, at det kommer til at ske, gør, at pikken simpelthen ikke vil blive stiv. Som du nævner, kan det godt være en slags præstationsangst. Her vil jeg råde dig til at forsøge at ligge oplevelsen bag dig, så godt som du nu kan, og så tænke på at det er helt normalt. Du kan også prøve at gå lidt tid uden at forsøge at få rejsning, så du venter, til du får lyst, i stedet for at prøve at tvinge din pik til at blive stiv.

Du skriver, at det var dit første blowjob den aften. Her er jeg lidt i tvivl om, om du mener, at det var dit første blowjob nogensinde, eller om det var det første den aften? For hvis det var dit første blowjob nogensinde, kunne det helt sikkert godt være præstationsangst, der var skyld i, at din pik ikke kunne blive stiv. Når det er første gang, er man jo ofte nervøs, og man tænker måske meget over, om man nu gør det rigtigt. Alle disse tanker kan godt påvirke én, så det ikke helt går som planlagt. Her kan det være en god ide at prøve at koble fuldstændig fra og være tilstede i nuet. Med det mener jeg, at du skal prøve at lade være med at tænke for meget over tingene og bare lade dem ske. Det er ikke sikkert, det bliver godt første gang, men når det er overstået, ved du, hvordan det er, og derefter kan du så arbejde på at gøre det bedre. Ellers er det også en mulighed at vente, til du finder en sød pige, som du er tryg ved. Hvis man gør det med en person, man er tryg ved, og som man stoler på, kan det ofte være medvirkende til, at man slapper mere af.

Jeg håber, mit svar kunne hjælpe, og at du kommer ovenpå igen efter den uheldige episode. Det kan godt være, der går lidt tid, da du måske lige skal komme dig over oplevelsen, men jeg er sikker på, det nok skal lykkes for dig at få stiv pik igen.

Med venlig hilsen
Ditte