Er det normalt.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, jeg er en tøzz på 13 år! Jeg bliver drillet med at jeg onanere på skolen! Jeg gør det alene, men engang så blev jeg bare opdaget fordi jeg havde glemt at låse. Og det var en dreng fra min klasse, vi ka bare kalde ham for S. han sagde det bare højt til alle! OG JEG LØB BARE HJEM!! Det var SÅ pinligt. Da jeg kom hjem blev jeg nødt til at onanere igen. Så tog jeg et starinlys op i numsen på mig! OG DET BLIVER JEG OGSÅ MOBBET MED! At jeg onanee ved at tage et starinlys oppe i numsen! men helt ærligt. jeg synes det er så dejligt! og jeg synes bare at folk kan være ligeglade, og bare passe sig selv!! Men de mobber mig :( Har sagt det til min lærer, men det er ik noget hun vil ta' op!! SÅ NEDERN. Jeg ved ik.. er det normalt?? Jeg kan godt lide at onanere i skoletiden. for jeg får sådan en stor trang til at onanere når jeg ser drengene fra min klasse.. Nogen gange onanere jeg med andres blyanter.. vasker dem self.. igen! MEn.. Er det normalt????

Svar:
Hej med dig.
Tak fordi du har kontaktet Cyberhus.
Allerførst, Det er helt normalt at onanere. Det er der rigtigt mange som gør og det er helt normalt. Men her er der noget meget grundlæggende du må forstå.
Det er meget personligt at onanere og tilfredsstille sig selv. Det handler om at hvis du onanerer i det offentlige rum som f.eks på din skole og andre steder hvor der er mennesker, kan man komme til at overskride andres, og faktisk også sine egne grænser. Derfor er det en rigtig god ide at begrænse onanien til at foregå på dit værelse. Her kan du eksperimentere med at proppe dine egne ting op i numsen. Det går ikke at bruge andres blyanter til det, selvom du selv vasker dem af.
Jeg kan godt forstå du får lyst til at onanere når du ser drengene i klassen, men fordi det som sagt er personligt at onanere (det er noget man gør alene eller sammen med en kæreste), så det er altså ikke passende at du går og onanerer i skolen. Det er heller ikke særlig sjovt at blive mobbet på skolen. Derfor synes jeg det er flot du prøvede, at tale med din skolelærer om at du bliver mobbet. Det kan være svært for en skolelærer at tage dette op, men jeg kunne foreslå dig, at du prøver at kontakte skolesygeplejersken og taler med hende om det. Hun kunne komme i klassen og tale om mobning og seksualitet i klassen.
Jeg håber det er svar nok på dine spørgsmål, ellers må du kontakte cyberhus igen. Og måske kunne det også være rart at chatte med en voksen om det. Det kan du gøre i vores chat her.
MVH Mette