Er det normalt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Jeg vil bare gerne høre om det er normalt at bløde første gang nan har sex og om det er alle som bløder første gang. Jeg har noget med den har fyr. Vi har det pisse hyggeligt når vi er sammen. Men jeg kan godt mærke at vi snart skal til at begynde på lidt mere..

Svar:
Hejsa!
Super at du skriver her på Cyberhus, når der er noget du er i tvivl om!
Når man har sex første gang er der nogle piger som bløder og der er nogle som ikke bløder. Begge dele er helt normalt. Og hvis man bløder, er det meget forskelligt fra pige til pige, hvor meget blod der kommer.
Hvor er det fedt for dig, at du har det godt sammen med den fyr du ses med! I skal bare vide at der i den danske lov står, at man skal være 15 år, før man må have sex, så i har lige noget tid at hygge i endnu, før i må begynde på at have sex.
Du skriver bare herind igen, hvis der er mere du vil vide.
Hilsen Louise