Er det mig der er galt på den?
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Kæreste Cyberhus! //Almost my best navigator //
Jeg er en fyr på 19 år med den dejligste kæreste! Hun er 19år, blondine, de dejligste former (er til lidt erotisk buttet piger), 156cm høj, 80G skål og hun er SÅ perfekt i sengen! Jeg roser hende til skyerne for hvor dejlig hun er, hver dag, efter halvandet år nu og hun er bare dejligere dag for dag! .. I sidste weekend skulle jeg passe hendes søster, som er lidt en af disse unge teenage tøser, så hun måtte ikke være alene hjemme efter en episode der havde været. Hun er egentlig ligeledes beskrevet som min kæreste, bare 3 år yngre og lidt lavere. Der sker det at da jeg tager et bad om aftenen og bagefter går ind på værelset for at tage tøj på, så kommer hun bagfra og lukker og låser døren bag os. Alle detaljer omkring hvad vi snakkede om er egentlig irrelevant, sagen er at hun ville noget som jeg ikke rigtigt kunne modstå - hun gav mig et fantastisk blowjob, vi dyrkede hed og larmende sex i næsten 3 kvarter, jeg tog hende analt og til sidst, der ville hun have at jeg skulle komme hende i munden. Hun talte mega beskidt til mig og jeg har aldrig været så ophidset. Men problemet er at hun vil have at det skal gentage sig hver gang vi er alene, og hvis jeg sladrer, så fortæller hun min kæreste og hele min svigerfamilie at vi har været sammen og at jeg tænder mere på hende end jeg gør på min kæreste?!...
Jeg er jo pisse forelsket i min kæreste - det var jo bare en kæmpe fejltagelse!
Cyberhus - træd i karakter og hjælp mig! I har altid været til kæmpe hjælp for mig, har bare aldrig haft så vildt et spørgsmål efter så dum en episode!
HVAD SKAL JEG GØRE?!
På forhånd tak!
mvh, dreng fra Skanderborg¡!

Svar:
Hej dreng fra Skanderborg.
Sikke da en oplevelse, du har haft dig. Jeg kan godt forstå, du er i vildrede ift., hvad du skal gøre nu, for det er bestemt ikke en nem situation for hverken dig, din kæreste eller din kærestes søster.
Hvis du virkelig er vild med din kæreste, skal du omgående stoppe med at have sex med hendes søster - uanset hvilke trusler, hun giver dig. Det går ikke, at man er kærester med én og samtidig har sex med en anden - og specielt ikke, når disse to er i familie med hinanden. Når man begår store, fatale fejl, vil man sjældent kunne undgå at bøde for dem. Derfor er det vigtigt, at du gør op med dig selv, hvad du vil gøre, efter det er sket. Du skal overveje, om du kan leve med at have forrådt din kæreste på denne måde, uden at hun får noget af vide. Og hvis hun skal have det af vide, vil du så ikke helst have, at det kommer fra dig? Jeg ved godt, det kan være enormt svært at skulle fortælle om sådan noget, men tit kan det være endnu sværere at leve med løgne og lade som om, at ingenting ikke er hændt. Derfor synes jeg, du skal fortælle hende, hvad der er sket og undskylde over for hende. Hun fortjener at kende sandheden, nu hvor hun er sådan en dejlig pige, som du holder så meget af. Hvordan hun vil reagere på det, er ikke til at vide, men det er sikkert, at hendes reaktion vil være langt mere voldsom, hvis du først fortæller hende det om lang tid, eller hvis hendes søster bliver den, der skal afsløre det. Det vil sikkert slå hende helt ud, at du har løjet for hende i så lang en periode, og jeg går ud fra, at du ønsker at gøre mindst mulig skade på hende?
I dine overvejelser bør du også medtage, om du kan blive ved med at være i et forhold med hende og komme i hendes hjem, efter du har været sammen med hendes lillesøster. Husk på, at lillesøsteren bliver ved med at være der, og at det måske kan bringe flere svære situationer med sig. Hvis du vælger at blive i forholdet, bør du i øvrigt også fortælle lillesøsteren, at det aldrig skal ske igen, var en kæmpe fejltagelse, og at du gerne vil arbejde på forholdet til hendes storsøster. Jeg ved godt, det ikke er nemt, og at lillesøsteren sikkert vil være svær at snakke med omkring det. Men som sagt må man bøde for sine fejltagelser og tage ansvar for dem.
Det kan være, du er heldig, at din kæreste vil kunne acceptere din fejl og tilgive dig, men det kræver nok noget tid. Utroskab kan være svært at komme over, og det er vigtigt, du giver din kæreste tid og rum til at finde ud af, hvad hun vil, efter dette er sket. Det kan sagtens være, hun ikke har lyst til at være i et forhold med dig mere efter denne situation, men hvis hun vælger det, er det nok også bedst sådan. Ellers risikerer du nok at være i et forhold med en, som altid er på vagt, ikke stoler på dig og ikke er lykkelig.
Jeg håber, du har lært af din fejl og tør stå ved den og tage ansvar for den. Prøv evt. at vend situationen om og forestil dig, at det var din kæreste, som havde været sammen med din bror. Hvordan ville du have det med det, og hvad ville du gøre?
Kh. Matilde