er det iorden?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej igen jeg har alleredet skrevet to spørgsmål men jeg har så mange spørgsmål. Det jeg vil høre om i tror det er iorden at jeg fantasere om min kæreste når jeg onanere. håber i har et svar til mig tak på forhånd

Svar:
Hej med dig
Det er helt i orden du stiller de spørgsmål du gør, så vi kan hjælpe dig med og finde ud af hvad der er rigtig og forkert, nu når du spekulerer så meget over det.
I dette tilfælde er det helt i orden, der er ingen andre end dig selv der skal bestemme, hvad eller hvem du tænker på når du onanerer. Det er en helt privat verden, som kun du behøver, at vide noget om og mon ikke din kæreste er glad for, at du tænker på hende når du onanerer - det må jo betyde du er vild med hende.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw