Er det forkert
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg sov sammen med min kusine for nogle uger siden og tog tøjet af hende mens hun sov pg kyssede hende, slikkede på hendes krop, skede og ansigt, og gik videre til at voldtage hende hun vågnede da jeg kom i hende. Og nu er vi kærester

Svar:
Hej med dig!
Tak fordi du skriver til Cyberhus og deler din situation med os.
Som jeg ser det er der flere problematikker i det du skriver!
Jeg kan godt forstå at du følte dig fristet til at røre og smage din kusine. Når detter er sagt sympatisere jeg på ingen måde, med det du har gjort! Det største problem, som jeg ser det, er at du har "voldtaget" din kusine. Når jeg læser det bliver jeg vred over at læse, at du har forgrebet dig på din kusine. I min verden hænger respekt, tillid og samarbejde sammen med det at have og dyrke sex. Din kusine har ikke haft muligheden for at sige til eller fra. Det du har gjort er ulovligt og strafbart.
Til dit spørgsmål...er det forkert?
Ja...det er forkert at du har voldtaget din kusine.
Ja og nej...det er ikke ulovligt at du er kærester med din kusine, men jeg kan være usikker på om hun faktisk ønsker at være kærester med dig hvis Jeres forhold startede med en voldtægt. Måske tør hun bare ikke sige at hun ikke vil være sammen med dig. Og hvis det hænger sådan sammen er jeres forhold helt sikkert også forkert.
Jeg håber du kan bruge mit svar selvom det sætter spørgsmålstegn ved din handling!
Sommerhilsner Mette.