er der også et g på drenge?!
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej cyber har hørt at drenge kan få voldsome orgasmer hved at berøre anal på bestemdt måde.... hvordan! kan jeg ikke få en fuld beskrivelse pls

Svar:
Hej dreng, 13 år,
Selvom drenge ikke har et g-punkt sådan rent teknisk, så er det rigtigt hvad du har hørt... Der er tale om prostataen, som sidder så den kan stimuleres analt.
Hvis det er noget du vil igang med, skal du ikke bare stikke en finger eller noget andet helt op med det samme, det er vigtigt, når man har med ringmusklen at gøre at varme lidt op. Brug glidecreme og tryk lidt som trykkede du på en dørklokke indtil du lige så stille kan "komme ind".
Når du så er inde skulle det punkt du leder efter være cirka 4-7 cm oppe og vende ud mod maven, det skulle føles som en lille bule. Hvis du masserer eller rører ved  den, måske imens du onanerer normalt, skulle det virke....
Jeg håber det var udførligt nok, ellers må du skrive igen,
MVH
-Sune