er den for stor i forhold til min aller
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej jeg er 12.. Snart 13 min Pik er 12 cm i slap og 17 i stiv er det mere end normalt?? Vis gennemsnittet på en voksen person er 12-17 :/

Svar:
Hej dreng 12 år
Hos nogle drenge vokser pikken meget allerede omkring 11-12 års alderen, mens det hos andre først er i starten af 20´erne at pikken er færdig udvokset. På en voksen mand er en gennemsnitlig pik rigtig nok ca. 12-16/17 cm, når den er stiv.
Hvis din pik allerede nu er den størrelse er der stor sansynlighed for at den bare ikke vokser ret meget mere. Og selvom den skulle vokse lidt, så er det ikke noget problem, og din pik vil så måske være lidt større end de flestes, men stadig helt normal.
Venlig Hilsen
Sascha