er den for stor? hvilken stilling er bedst?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej... jeg er en pige på 14 og snart 15, jeg har sagt lige siden jeg og min elskede kæreste kom sammen for næsten 8 måneder siden at jeg ikke vil have sex før jeg er 15, han er fyldt 15 her for noget tid siden, og er begyndt at blive ret trængende, det samme er jeg nu, jeg vil rigtig gerne føle hvordan det er at have rigtig sex, jeg har prøvet det før men det var kun lige et par gange ind og ud fordi det gjorde så ondt? jeg ved ikke helt om den er for stor? den er 18 cm lang og 4,5 cm tyk? vi snakker med hinanden om alting og jeg er meget forelsket i ham. som sagt har vi prøvet det før, og der lå vi i missionær stilling, jeg ved det ikke selv endnu men en af mine veninder siger det er bedst at ride på ham, da jeg jeg selv kan styrre hvor langt og hvor hurtigt jeg vil gå? Håber i vil svare på mit spørgsmål :D

Svar:
Hej med dig.
Det er skønt at din kæreste og dig har været sammen i så lang tid og det virker som om i er meget glade for hinanden. Derfor er det også en naturlig følelse at i gerne vil prøve at have sex sammen og jeg vil gerne prøve at svare på dine spørgsmål. Jeg vil også først lige sige noget til dig.
Det er jo sådan at du stadig er 14, så jeg synes du skal vente med at have sex med din kæreste, til du også fylder 15 år. Den seksuelle lavalder er jo 15 år og jeg synes også du skal huske på det du sagde fra start - at du vil vente til du er 15 år. Det er det rigtige at gøre og det virker som om det også betyder noget for dig, siden du har sagt det fra start.
Du skriver at du har prøvet det at have sex lidt hurtigt før og at både din kæreste og dig er trængende og gerne vil prøve at have rigtig sex. Når i begge er fyldt 15 år, så kan i prøve jer lidt frem. Det er helt naturligt at pigen kan føle det gør lidt ondt, det føles mærkeligt eller mærkes som en ubehag, når drengens pik kommer op i skeden. Det kan føles sådan fordi det er en ny følelse og fordi at pigens skede er stram og drengens pik er stiv. Den følelse vil ændre sig, sådan at det føles dejligt - men pigen skal lige vænne sig til det.
Din kærestes pik er ikke for stor, det er sådan at din skede udvider sig, sådan at der er plads til pikken, når du er tændt. Det vigtigste er at du er våd og at i kan slappe af sammen og er trygge ved hinanden. Du skriver at i snakker om alting og det er fedt, så kan i nemlig fortælle hinanden hvad i kan lide og ikke kan lide.
Når man har sex i forskellige stillinger, så kan det føles anderledes for både pigen og drengen. Når pigen rider drengen, så styrer hun selv bevægelserne ellers kan man prøve at bevæge sig sammen. Det er er noget man finder ud af hen ad vejen, man kan prøve sig stille og roligt frem. På den måde finder man ud af hvilken stilling man synes er rarest.
Men nyd hinanden og så kan i prøve jer lidt frem, når i begge er 15 år. Jeg håber det svarer på dine spørgsmål.
Kh. Bibi