Er den for lille, stor eller normal

brevkassespørgsmål

Er den for lille, stor eller normal

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej er 13 og har en pik på 5-6 cm slap og 8-9 i stiv . er den for lille i min alder fordi min bedste ven er også 13 hans slap er 11-12 og stiv 16.6 er min så lille er hans stor?

Svar:

Hej

Det er godt at du spørger, og her har du et svar.

Alle pikke i hele verden er forskellige. De ser forskellige ud, har forskellige størrelse og forskellige former. Nogle mennesker har en stor pik og andre har en mindre pik, og det er faktisk helt normalt for mennesker at være forskellige.

Men mit svar til dit spørgsmål om din pik er lille... Nej, det er den ikke. En pik vokser fra en dreng kommer i puberteten og den stopper med at vokse når puberteten er ved at være færdig. Jeg kan se at du er 13 år, så du har stadig nogle år i puberteten endnu.

Hvis den ikke vokser mere end nu, så er det også helt normalt, for du skriver at den kan blive stiv. Og en stiv pik er et godt tegn på at den virker.

Jeg håber at du kan bruge mit svar, og nyde din pik, uanset hvilken størrelse den har.

Mvh

Casper