en sygdom?

brevkassespørgsmål

en sygdom?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej... Når jeg trækker forhuden tilbage på min pik, på den røde stripe er der sådan nogle små vide prikker, har prøvet at vaske det af med sæbe og vand men det forsvinder ik, det os som om der kommer flere... Hjælp mig!! Vil gerne vide om det en sygdom af en art

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Sundhed og sygdom", fordi jeg tror du vil få et bedre svar der. Jeg beklager, at jeg først så det nu, men du får svar senest fredag, fordi der holder den brevkasse juleferie.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus