En slatten fiise

brevkassespørgsmål

En slatten fiise

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 5 måneder siden

Hej jeg er en pige på 15 og min fisse hænger lidt meget. når jeg ser på de andre piger til gymnastik er deres helt stram. ville bare høre om det er normalt og om det har noget at gøre med at jeg onanere for meget gør det cirka 2-3 timer om dagen.

Svar:

Hej med dig.

Det er helt normalt, at man i din alder kommer til at sammenligne sig med de andre og nemt kommer til at føle, man ser anderledes ud, uden at man nødvendigvis gør det.

Hvordan din fisse ser ud, har intet at gøre med, om du onanerer lidt eller meget. Vi ser alle forskellige ud, og der er ikke to fisser, der er ens. Hvis du har mod på det, kan du prøve at gå ind og kigge på kussomaten, hvor der ligger billeder af helt almindelige kvinders fisser. Siden er oprettet for at oplyse folk om, at kvinder ser forskellige ud, og at det er OK at have en lidt slatten, hængende, skæv, barberet og ubarberet fisse. Det vigtigste er, at man accepterer sin fisse, som den er og forsøger at være glad for, at den gør en til noget helt unikt.

Kh. Matilde