en pige jeg kan lide

brevkassespørgsmål

en pige jeg kan lide

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hun er meget liderlig og gård til strip hvad skal vi snakke om hilsen morten og håber i vil svare mig

Svar:

Hej Morten.

Det kan godt være lidt svært at vide hvad man skal snakke om, når man er 11 år og kan lide en pige. Det kan faktisk være svært både for piger og drenge - ligegyldig hvor gammel man er. Jeg vil gerne prøve at give dig nogle ideer til hvad du kan snakke med hende om.

Du skriver ikke så meget om hende, så jeg ved ikke hvor i kender hinanden fra eller hvor gammel hun er. Men du skriver hun er liderlig og går til strip, så jeg tænker hun er ældre end dig. Hvis du kan lide en pige på din egen alder eller lidt ældre, så kan i måske prøve at snakke om hvad i kan lide at se i tv, på dvd eller i biografen eller hvad i laver i fritiden. Når man snakker om sådan nogle ting, så kommer man til at lære hinanden lidt bedre at kende.

Når du nu nævner at hun er liderlig og går til strip, så er det måske fordi du er lidt nysgerrig på det frække og det er helt naturligt og det kan jo være spændende at tænke på. Men jeg synes du skal prøve at ligge det lidt væk, for det er ikke sikkert at pigen synes det er så fedt at det er det du tænker på når i er sammen. Så prøv om du kan lære hende lidt bedre at kende og finde ud af hvad hun ellers har af interesser.

Hvis du har flere spørgsmål eller tanker om noget, så er du velkommen til at logge på Chatten. Chatten har åben mandag til torsdag fra kl. 14-19.

Pas godt på dig selv.

Kh.Bibi