En kunstig tissekone
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey Brevkasse. Jeg er en 13 årig dreng, der er helt vild med at onanere. Men jeg kunne godt tænke mig at prøve at knalde en tissekone. Men jeg er nok ikke gammel nok til det endu, så derfor tænkte jeg at der måske kan laves en kunstig tissekone. Det må bare ikke koste alt for meget. Jeg har prøvet at putte nogle skumvaskeklude ind i en toiletrulle, men min pik er for stor. Håber at i har nogle gode tips og råd til en kunstig fisse.

Svar:
Hej med dig.
Det er dejligt, at du er glad for at onanere, og når du har lyst til at prøve at knalde en tissekone, lyder det som en god ide at prøve med en kunstig tissekone. For som du skriver, er du ikke gammel nok til at have sex med en rigtig tisskone endnu.
Det er helt normalt at prøve at udforske forskellige måder at ornanere på. Har du prøvet med en pude eller en dyne, som du sammenpresser, så der kommer en fold, hvor pikken kan stikkes ind? Ellers vil jeg henvise til vores side hvor der bliver skrevet om onani for drenge. Du kan finde det HER. Sexlinien har også en artikel omkring drenge/mænds onani, hvor du kan finde svar på og tips til onani. Du kan finde linket til Sexlinien HER.
Jeg håber, at du finder noget, du kan bruge.
Mange hilsner fra Ida