en del spørgsmål :)

brevkassespørgsmål

en del spørgsmål :)

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 12 år 1 uge siden

hej Cyber hus jeg er en dreng på 14 år og jeg har lidt af et problem eller jeg ved ikke om man kan kalde det et problem. jeg synes ikke min pik er særlig sto jeg tror den er 4-5 i slap og 10-12 i stiv tilstand og det er lidt træls jeg bliver nogen gange drillet i omklædnings rummet jeg synes ikke det er særligt rart. jeg gad godt have sådan en ordentlig stor pik er der noget jeg kan gøre for det. jeg ser også en hel masse porno og ornanerer nok 1-2 gange om dagen. jeg før det faktisk næsten helt dårligt hvis jeg ikke gør det. jeg plejer at gøre det om aftenen i sengen mens jeg ser noget porno men når jeg er på ferie er det lidt svært. det underligste sted jeg har gjort det er lalandia. er det normalt. nogen gange når jeg sidder i skolen eller er hjemme ved venner så kan jeg nogen gange godt få rejsning det er mega træls og pinligt kan jeg gøre noget for at undgå det. så tror jeg det her er sidste spørgsmål. jeg har tit lyst til sex og det er lidt træls. det fleste gange ornarnere jeg bare men sidder bare bagefter og synes stadig der mangler noget. er det normalt at ave lyst til at bolle piger i min alder.

Svar:

Hej med dig

Det lyder til du har gået og tænkt over disse ting i en del tid. Så jeg syntes det er rigtig godt du skriver til os, så vi kan hjælpe med til at du ikke længere, behøver at tænke over om de ting du spørger om er normale eller unormale.

Jeg kan godt forstå det ikke er rart, at blive drillet med din penis størrelse, for det må virkelig ikke være sjovt at opleve og faktisk er der ikke engang noget unormalt ved din pik. En pik er nemlig først færdig med at vokse, når man er i starten af 20´erne og en færdig udvokset pik er i gennemsnit 12 – 16 cm, så jeg syntes din pik virker helt normalt i størrelse. Jeg syntes også du skal vide at en slap penis, ikke har noget at sige med, hvor stor den bliver når den er stiv. For drenge kan f.eks. sagtens have en penis der er 10 cm i slap tilstand, men når den er stiv, vokser den sig måske kun til at være 1 cm længere og ved andre drenge kan den måske, vokse til over det dobbelte i længde.

Da du er 14 år, er der masser af tid din pik kan vokse endnu og det eneste du kan gøre er at vente lidt endnu. Men hvis du føler du ikke kan holde ud at blive drillet med det, syntes jeg du skal tage en snak med din klasselærer om det, så han kan hjælpe til med at få det stoppet.

Der er heller ikke noget unormalt ved at du onanere til porno og gør det et par gange om dagen. Det er faktisk også helt normalt at gøre det steder som lalandia, eller hvor det nu er man er på ferie. Meget af grunden til at drenge, måske kan have en følelse af at de ikke kan lade være med at onanere, er at når man bliver teenager får man masser af hormoner i kroppen, som styrker ens lyster. Drenge udvikler især rigtig mange mandelige hormoner der hedder testosteron og de hormoner er også med til, at du er begyndt at have lyst til at bolle med piger, så det er også helt normal.

Jeg kan godt forstå du syntes det er pinligt, at du pludselig får rejsning på forskellige steder og det er noget som rigtig mange drenge oplever. Selvom det virker underligt det sker, er det heldigvis et tegn på at din krop er sund og rask. Der er ikke rigtig noget man kan gøre ved det, men måske kan det hjælpe, at tænke på noget ulækkert og klamt når det sker. Ellers er det meget normalt, at det ændre sig når man bliver ældre.

Jeg håber du kan bruge de svar så du ikke behøver at gå rundt og være nervøs for at du er unormal, for det er du ikke.

Med venlig hilsen Paw