Elsker dem alle
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej cyperhus jeg er en pige på tolv år, som hele tiden har lyst til sex eller at onani. Igår fandt jeg ud af jeg at jeg havde et problem. Min mor tog sin kærste med hjem da klokken cirka var ti om natten. Da jeg kiggede på ham fik en underlig følese nede i kussen. Som om jeg havde lyst til onani. Senere da han gik wc kiggede jeg ind gennem nøglehullet. Hvor han opdaget mig og tog mig ind og spurte hvorfor jeg kiggede ind. Hvor med det samme kyssede jeg ham og to ham på dilleren. Kan i hjælpe mig hvorfor jeg har lyst til sådan noget

Svar:
Hej pige, 12 år,
Det er noget af et svært spørgsmål du har der, så lad os prøve at springe ud i det. Det lyder på dig som om du er godt i gang med din seksuelle udvikling, og du er begyndt at onanere. De forskellige følelser og lyster der dukker op når man gennemgår puberteten er meget forskellige og kan være voldsomme og svære at tolke.
Derfor kan jeg også godt tro at du har gjort hvad du har gjort enten fordi du er fascineret af din mors kæreste og synes han er sød, eller måske fordi han er en voksen mand, og dermed ved din krop at han har en seksualdrift. Kroppen vil kunne reagere efter det, Men det er gætværk, jeg kan ikke sige noget bestemt uden at kende dig bedre.
Hvad jeg tror er det vigtige her, er at huske at han er voksen og din mors kæreste. Så hvor du gerne må fantasere om ham, er det nok en god ide at holde dig fra at lure eller handle på din krops impulser. Det kan blive pinligt for dig senere, og det kan være meget svært for ham at opleve. Han ser dig højst sandsynligt som din mors barn, og ikke den unge kvinde du er på vej til at blive.
Jeg håber det hjalp, ellers er du velkommen til at skrive igen...
Med Venlig Hilsen
-Sune