Ekstremt liderlig.
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Cyberhus.. Her på det sidste har min penis været stiv hele tiden! Og jeg er SÅ liderlig hele tiden! Vi har det med at gå nøgne rundt i huset, og gå i bad sammen og den ene dag var jeg i bad sammen med min mor og hun vaskede mig, og da hun kørte forhuden tilbage blev jeg så tændt! Og hun sendte mig et ret frækt blik.. Men jeg gik ud og tørrede mig og siden der har jeg overvejet at spørge om hun ikke vil give en hånd med at onanere mig, jeg er virkelig trængende efter en hånd, hvis ikke hun kan er der så andre man kan spørge?.

Svar:
Hej Anonym
Tror rigtig mange i din alder kender til det med at være konstant liderlig og have en penis der bliver "livlig" hele tiden.
Jeg synes det er cool at I har et naturligt forhold til jeres kroppe og går nøgne rundt hjemme hos jer. At gå I bad sammen er der nok mange der ville synes var overskridende, men der er vi selvfølgelig bare forskellige.
Men det bliver straks mere problematisk når din mor sender dig et frækt blik og rører ved din penis. Alle former for sex (samleje eller onani) mellem forældre og børn er ulovligt og derfor synes jeg ikke det er okay at din mor rører ved dig på den måde. Det er ikke dig der gør noget forkert. Men som voksen er det din mor der bryder loven.
Jeg tænker jeg nok allerede har svaret på dit spørgsmål, men for en sikkerheds skyld. NEJ, jeg synes ikke det er en god idé at spørge din mor, for det ville være at opfordre hende til at gøre noget ulovligt og forkert.
Jeg synes du i stedet skal finde dig en kæreste på din egen alder, som du kan onanere sammen med.
Mange hilsner
Niels-Christian