efter sex, er jeg blevet droppet..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej. jeg er en 14 årig pige, jeg er blevet droppet efter vi havde sex, han tog min mødom.. jeg har ikke kendt drengen særlig længe, men vi blev enige om at vi skulle sove sammen. alle mine venner og veninder, sagde at jeg skulle passe på fordi han bare ville kneppe med mig, og så droppe mig.. men jeg valgte ikke at tro på dem. så var vi sammen, og jeg havde rigtig meget lyst til ham og han havde os lyst til mig. jeg sagde til ham, at vi ikke kunne gøre det allerede nu fordi jeg havde hørt så meget om at han bare vil kneppe med mig, og så droppe mig. han sagde at det ikke passede fordi, så skulle han droppe en han blevet rigtig rigtig forelsket i. så jeg stolede på ham, og vi kneppede. så tog jeg hjem dagen efter, og fik afvide at han fortryd vi gjorde det, og at han ikke kunne være sammen de næste 5 uger?. og nu svare han ikke når jeg skriver til ham, eller ringer. han siger at han stadig er forelsket i mig, men at han har andre aftaler. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? jeg føler mig rigtig rigtig udnyttet, og ved ikke hvad jeg skal tro på, om han virkelig kan li mig eller om han bare skulle kneppe mig.. hjælp mig!!

Svar:
Hej pige, 14 år.
Jeg synes det lyder som om du har det rigtigt svært lige nu. Så jeg synes det er godt du finder et sted at komme af med nogle frustrationer og kan spørge om hjælp.
Jeg kan ikke komme med et endeligt svar på om han bare har meget travlt, eller prøver at droppe dig... Men jeg synes det lyder som om han prøver at droppe dig. Hvis han slet ikke vil tale med dig, så lyder det for mig (desværre) usandsynligt at han stadig er forelsket i dig.
Jeg kan godt forstå at du føler dig udnyttet og det er en rigtigt træls følelse at sidde med. Hvis det er en trøst så vil jeg fortælle dig at der er mange der på et eller andet tidspunkt får sådan en oplevelse, og at der ikke er meget andet at gøre end at lære af den. Og det er den mulighed du har nu. Du kan sige jaja, han var bare en nar, og så tænke, hvad fik jeg så ud af det? Hvordan får jeg noget godt ud af hele den her oplevelse? Det kunne da i hvert fald tyde på at dine veninder vil dig det bedste.
Jeg håber du kan bruge det til noget, ellers må du meget gerne skrive igen.
Med Venlig Hilsen
-Sune