Drømme

brevkassespørgsmål

Drømme

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej Jeg har et spørgsmål: Jeg har lang tid haft ''frække drømme'' Hvad sker der?

Svar:

Hej Dreng 12 år

Drømme kan være svære at forstå og er heller ikke altid sikkert at de skal forstås, men det at du har frække drømme er helt naturligt, du er i puberteten hvor du muligvis nu allerede er startet med at opleve nogle lyster som du måske ikke har oplevet før, det at du har frække drømme og muligvis fantasere er ikke noget du skal lukke af for, men istedet nyde og se det som en del af dig og din seksualitet.

Venlig Hilsen

Sascha