Drenge- eller pigekæreste ??

brevkassespørgsmål

Drenge- eller pigekæreste ??

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Kære jer ! Jeg er en pige på 13,jeg hedder Monica og jeg går i 6. 7. efter sommerferien(: Jeg har virkelig lyst til en kæreste en der elsker mig som jeg er:'( Men kan ikke finde den rette )': Jeg bliver så misundelig når jeg høre om mine veninders fantastiske kærester:( Hvad skal jeg gøre ?? Skal jeg bare opgive det ?? eller kommer den rette ligepludselig ?? eller skal jeg skifte og lede efter mit eget køn PLZZZ HJÆLP !!!

Svar:

Kære Monica

Jeg er ikke i tvivl om, at den rette nok skal komme til dig, så nej du skal bestemt ikke give op!

Det er dejligt at du søger en som vil elske dig som den du er, istedet for at finde en som kun vil dig halvt.

Kærligheden kan være rigtig svær og det er helt natuligt at blive lidt misundelig på sine veninder, men jeg er sikker på at du har så mange andre gode kvaliteter, end lige det at have en kæreste.

Pas på med at sætte en masse forventninger til det med at finde en kæreste, du er som du er og vær stolt at det, så kommer drømme kæresten helt sikkert, også når du mindst venter det.

Kærlig Hilsen

Sascha