Drenge der onanerer sammen

brevkassespørgsmål

Drenge der onanerer sammen

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg vil rigtig gerne onanerer sammen med andre drenge. Men hvordan kan jeg komme til det? Kan jeg spørge om det, eller skal jeg bare lade det forgå?? jeg er bi, og det er et stort ønske for mig

Svar:

Kære 15 årig dreng.

false

18 pkt

false

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Tak fordi du skriver til Cyberhus, det er rigtigt godt du skriver, så du ikke er alene med dette.

Når man som du har lyst til at onanere sammen med andre drenge, ser jeg at det godt kan blive kompliceret. Kompliceret fordi det kræver at der er andre drenge som du omgåes, som også har lyst til at udforske den fælles onanien. For at dit ønske kan bliver opfyldt er du afhængig af at du finder andre drenge som har samme lyster som dig og hvordan griber man lige det an!

Jeg ved ikke om det giver mening at jeg fortæller dig at det er ikke unormalt at have et ønske om, at onanere sammen med andre drenge. Jeg har talt med drenge som (i dag er de mænd) fortæller at det lige som opstod i gruppen de var i. De fortæller, at det opstod på baggrund af en konkurrence om hvem der kunne "skyde" længst. De fortælle også om angsten for at blive opfattet som homoseksuel og at det ikke var noget problem da de havde onaneret sammen.

Jeg kunne forestille mig at det kunne lade sig gøre med en gruppe drenge (en gruppe drenge som er trygge ved hinanden, har det sjovt sammen, deler tanker med). Måske kunne du være med til at skabe et rum for en gruppe drenge der har lyst til at udfordre hinanden. Udfordringer med at gøre ting sammen. Det tager selvfølgelig tid for at bygge venskaber op, men på sigt kunne det måske være en gruppe du kunne opleve det sammen med!

Jeg håber dette giver lidt perspektiver på dit spørgsmål, problem, ønske.

De bedste hilsner fra

Mette