Dominerende piger
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg har nogle spørgsmål jeg godt vil havde besvaret.
jeg har det med at tænde på domminernde piger. Men ikke den mandlige kvinde men den mere feminine pige som dominere drenge.
men vil nu ikke betragte mig selv som en person der er intersseret i mit eget køn.
så mine spørgsmål er :
1. Hvor kan man finde en pige som er den mere alfa agtige. Men mit problem er at jeg er indadvendig og har sansynligvis autisme. Så det er lidt svært at være steder med meget larm...
2. Er der andre drenge / mænd som har det som mig?.
3. Hvordan vil sådan et forhold være?.
skal siges :
at den første pige (uden for familie) jeg mødte er mere dominerende. Kender hende så godt at hun er mere en søster end en ven.

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig fint at du skriver her til brevkassen, når du går rundt og er i tvivl om hvad du skal gøre i forhold til din interesse for dominans. For det første får jeg lyst til at sige at det er helt normalt at have forskellige slags lyster og fantasier. Især som teenager hvor du er ved at finde ud af hvad du kan lide og hvad der tænder dig. Det er meget normalt at synes at dominans er spændende, fordi det kan være rart at overlade magten til en anden person og bare gøre det der bliver sagt. De fleste mennesker har normalt en masse komtrol, men når man så bliver domineret slipper man den kontrol og kan måske slappe lidt mere af. Men nu til dine spørgsmål:
1) Jeg er lidt usikker på om du du leder efter er en kæreste eller bare en du kan have sex med? Jeg tænker at rigtig mange piger kunne være med på at være dominerende, når man kender dem godt. Hvis du fx fik en kæreste kunne du efter noget tid spørge om hun ville være med på at prøve at bestemme lidt over dig. Der er forskellige hjemmesider som du kan bruge når du bliver 18 år og hvor man kan finde kvinder der tænder på det samme som en selv. Og så er der selvfølgelig sexklubber, men her skal du også være 18 år for at blive medlem.
2) Der er helt sikkert mange drenge/mænd der har det som dig, fordi det faktisk er en meget almindelig lyst af have. Jeg tror at hvis du prøvede at snakke med nogle af dine venner omkring det vil du finde ud af at de kan have de samme tanker som dig.
3) Jeg tror at et forhold med dominans vil være som alle andre slags forhold. Man er kærster og har et helt almindeligt forhold, men når man har sex har man nogle særlige roller som man påtager sig. I et forhold bestemmer man selv hvordan man synes at det skal være og man kan lade dominansen fylde mere eller mindre i hverdagen.
Til sidst vil jeg sige at du kan læse lidt mere om det her med forskellige fetich'er på Sexlinien.dk. Du kan finde en artikel HER.
Jeg håber du fik svar på dine spørgsmål.
Venlig hilsen Marianne