Doggy Style
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej. Jeg er en dreng på 16 år, som gerne vil vide hvad der kan ske, hvis man har sex med en pige i stillingen "Doggy Style"? Kan man få Sygdomme og sådan? Hvad kan der ske?

Svar:
Kære dreng 16 år
Det er rigtig dejligt at du skriver herind.
Det du vil kunne opleve når du har sex med en pige i doggy-style er, at hun kan få ondt i underlivet, da du ofte vil komme lidt længere op i skeden end ved missionær-stillingen. Der er ikke noget farligt i at lave doggy-style, men er altid en god ide lige at starte stille og roligt, og så løbende høre om hun er okay, så du ikke kommer til at køre dit eget løb.
I forhold til kønssygdomme, er det de samme forholdsregler du skal tage, som når du dyrker andre former for sex eks. missionærstilling, det vil sige du skal bruge beskyttelse. Jeg vil anbefale dig at bruge kondom eftersom det er det eneste præventionsmiddel der beskytter dig imod kønssygdomme.
Du kan læse om nogle af de forskellige kønssygdomme her
Ellers kan du tjekke de her links ud, klik her
Håber du fik svar på dine spørgsmål, ellers er du selvfølgelig velkommen til at skrive herind igen.
Mange Hilsner
Sascha